wtorek, 3 lutego 2015

MARSALA i make up

Kolejne moje podejście do prowadzenia bloga. Nie wiem który raz podchodzę do tego, ale mam nadzieję, że już zostanę. Ostatnim razem miałam wspierać się z koleżanką, ale chyba mi się całkiem wyłamała, więc podnoszę się i ruszam sama :)

Na dobry początek makijaż w najmodniejszym kolorze sezonu - MARSALA. "Kolor marsala można opisać jako ziemisty odcień winnej czerwieni. To kolor, który pobudza nasze ciało, umysł i duszę, ten odcień oddaje pewność siebie i stabilność" - mówi Leatrice Eiseman, dyrektor wykonawczy Instytutu Kolorów Pantone. Specjaliście twierdzą, że jest to odcień, który jest bardzo atrakcyjny dla przemysłu modowego jak i segmentu urodowego, wzornictwa przemysłowego i designu. 

W swojej stylizacji postanowiłam użyć kolor w detalach. Piękne usta w kolorze marsala jak również naszyjnik pięknie komponują się z typem urody modelki.

modelka: Justyna Ciuhak
foto: Kacper Kmieć














Zdjęcia zostały wykonane na zajęciach w szkole Moniki Butryn, więc nie pamiętam wszystkich użytych kosmetyków. Wypiszę te, które udało mi się zapamiętać :)
Estee Lauder Double Wear
La Femme - Venish, 
paleta korektów Zoeva,
do konturowania używałam KOBO Ideal cover make up, 405 suntanned
puder KRYOLAN ANTI SHINE powder
róż do policzków BOURJOIS
rozświetlacz MAKE UP REVOLUTION golden lights
cienie głównie SLEEK
eyeliner MAYBELLINE eye studio lasting drama gel eyeliner
brwi: paletka MAKE UP REVOLUTION
usta DIOR rouge dior, niestety nie pamiętam jaki numer, ale jest piękny :)



Jak oceniacie kolor sezonu? Podoba Wam się? Będziecie podążały za trendem w tym roku czy kompletnie nie jest w Waszym guście?
Pozdrawiam :)







25 komentarzy :

  1. Śliczny makijaż, dodaje tajemniczości modelce:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny makijaż i piękna modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę oderwać oczu od ust modelki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka marsala w ogóle mi się nie podoba, bliżej mi do takiej typowo ze wzornika Pantone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety do tej modelki marsala ze wzornika Pantone byłaby za mdła, a chciałam zrobić makijaż zgodny z nadchodzącymi trendami :)

      Usuń
  5. Kolor tej zieleni z bordem świetnie podbił niesamowite piwne oczęta modelki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to jest złoto, a nie zieleń, ale faktycznie na niektórych zdjęciach to złoto jakieś zielone :D

      Usuń
  6. Podobają mi się te usta - teraz jest moda na bordo. Piękny makijaż. Very very trendy

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post, piękny make up :)
    zapraszam do mnie, jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj, na pewno się odwdzięczę :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekna modelka ale i makeup fantastyczny ! Spojrzałam na nią i myślę usta jak Diora, szybko sprawdzam skąd pochodzi kosmetyk i - Dior... ech... poki co po za moim zasięgiem , ale kolor ma obłedny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny makijaż. :-)
    Dodaję do obserwowanych, będę zaglądać częściej. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna modelka i śliczny makijaz ;) obserwuje ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń