piątek, 7 listopada 2014

ZACZYNAM

Jakiś czas temu założyłam bloga, ale za prowadzenie jego brałam się jak pies do jeża :) Od tego czasu dużo się zmieniło. Jedno z ważniejszych to to, że wyszłam za mąż, skończyłam kurs wizażu pierwszego stopnia, teraz jestem w rocznej szkole wizażu. Właśnie w tej szkole poznałam bardzo sympatyczną dziewczynę z podobną pasją do mojej i stwierdziłyśmy, że założymy te blogi i będziemy się wzajemnie motywować, więc jak nie będę regularnie wrzucać postów to wiecie kogo też opieprzać :)
Tytuł bloga sugeruje, że będzie on o makijażu i faktycznie tak będzie, ale chciałabym dodawać również recenzje, stylizacje i może z czasem jakieś porady dietetyczne, bo jeszcze nie dodałam, że skończyłam biotechnologię, ale zamarzyły mi się inne studia i jestem na dietetyce i żywieniu człowieka, ale wystarczy o mnie.
Jako, że jestem początkująca liczę na wszelkie porady od Was związane z prowadzeniem bloga i jakieś sugestie co chciałybyście tu zobaczyć.

Zapraszam Was na bloga mojej Ewelinki http://ewelkamakeup.blogspot.com/

13 komentarzy :

  1. Super że wznowiłaś prowadzenie bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to powiem Ci, że ja jestem po biologii i dietetyce ;) I też pasjonuję się wizażem - szeroko pojętym wizerunkiem z resztą też ;) pozdrawiam koleżankę po fachu! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może coś jest w tej dietetyce i wizażu :) również pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. Dużo wytrwałości i regularności Ci życzę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę się , że będzie to blog o makijażu- będę zaglądać :)
    powodzenia :)
    Mogłabyś poklikać w linki do choies w moim ostatnim poście? bardzo proszę, zależy mi na tej współpracy :) p
    omożesz?- jeśli tak koniecznie mi napisz w komentarzu pod postem :)

    POZDRAWIAM!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia w blogowaniu, mam nadzieję, że będzie coś o pazurkach :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie najmniej myślałam o tym, ale dla Ciebie coś skrobnę. Kiedyś robiłam paznokcie żelowe, więc coś tam tworzyłam ;)

      Usuń
  6. Trudno mi na tym etapie radzić. Ze swojej strony napiszę, że raduje mnie wielce to, że piszesz poprawną i do tego ładną polszczyzną. Ze znakami diakrytycznymi, mądrą interpunkcją, ładną melodią języka. Mam nadzieję na kolejne fajne miejsce w sieci. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja skończyłam gastronomię a zajmuje się makiiazem ;) czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, mam nadzieje, że wyniosę jakaś naukę z lekcji makijażu u Ciebie ! Także czekam na posty i również życzę POWODZENIA!

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę powodzenia w blogowaniu, świetnie że blog będzie o makijażu. Obserwuję.

    zapraszam http://dlaniejdlaniego007.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń