piątek, 7 listopada 2014

Promocje w drogeriach




Uwielbiam czytać posty tego typu dlatego zdecydowałam się zebrać drogeryjne promocje i Wam przedstawić.
ROSSMAN: Zacznę może od tej drogerii, bo ma bardzo ciekawą ofertę od 10.11, a mianowicie przy zakupie dwóch produktów do makijażu, tańszy jest gratis! Myślę o zakupie Bourjois Rouge Velvet. Miałyście? Może polecacie coś innego z Rossmana?

DROGERIA NATURA: W Naturze kosmetyki Rimmel -25%, Astor -30%, zapachy Mexx -40%, i sporo innych pojedynczych promocji z firmy Bielenda, DERMIKA, Soraya, Dove itd.

HEBE: w Hebe podobnie jak w Naturze -25% na Astor, -30% Dove. Z pojedynczych produktów polecam Wam tusz Max Factor 2000 Calorie za 20,89zł.

SUPER-PHARM: kolejne procentowe promocje -30% i -40% na pielęgnacje włosów, taka sama promocja na kremy do pielęgnacji twarzy oraz -70% na drugi produkt z suplementów diety, promocje ważne do 14.11. Dodatkowo do 12.11 zdążycie jeszcze kupić tańsze o 25% produkty Max Factor, -30% Loreal, -25% Rimmel i -25% pielęgnację z Garnier.

Macie jakieś ulubione perełki z wymienionych firm?
Ja będę się czaiła na Rossmana :)
Pozdrawiam

5 komentarzy :

  1. Właśnie widziałam, że w Hebe 2000 Calorie są w rewelacyjnej cenie, a bardzo lubię ten tusz :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie muszę się wybrać do "Rossmanna" zakupię nowe fluidy do testowania- cały czas szukam idealnego do mojej cery, niestety bez rezultatu! :P

    OdpowiedzUsuń
  3. przydatny post!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie! :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/11/autumn-outfit-fuck-sweatshirt.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyyle okazji by wydać pieniądze:) Powodzenia w prowadzeniu bloga!!:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń